Saturday, March 14, 2009

Benda Pelik :) 1

Erm. nak story pasal rakan baikku uh. cuti ni dia tak balik. wakil ns ragbi. so sebab tak dapat spend time dengan dia. so aku tulis la blog ni khas untuk dia. hmm. aku kenal dia kat sdar. time f1 2006. dia duk d13 aras 3. aku d3 aras 1. Die 1 ab aku 1 bh. time f1 aku selalu kene panggil dengan hi-com. sebab aku baik dengan mereka. selalunya before or after aku pergi d15(hicom) aku selalu singgah dorm dak batch d13 paling selalu. and one day tu main bola dalam dorm. bola breeze yg ronaldinho tu je. main macam bola beracun(boleh sepak n baling). n 1 time tu dah nak stop. kiranye last kick from aku. aku nak kick bola kat dia. dah target betul dah. tapi tiba2 die elak. then kene tingkap. pecah! (starting benda pelik jadi kat kitorg) then ustaz tajol(waden baru masuk blok tu time tu) teros naik. emo2. ape lagi hi-com pastu settle 1 batch sebab kitorg la.emm lepas tu kitorg takde la baik mana pun. just okay cam biasa.

Then 2007. aku rase this year aku tak baik sangat dengan die. maybe sebab die duk blok bendahara. n aku lak syahbandar. hujung n hujung tuu. lagi pun budak batch selalu lepak syahbandar tapi die tak selalu. n aku pun jarang gi blok die. pastu lak die join ragbi n aku lak join basket(tapi dah keluar) n scout n BADAR. so berbeza. n aku lak tak terfikir die akan jadi bestfriend aku. So cam time form 2 ni takde benda menarik langsung berlaku antara kami la.

2008 :) tahun PMR. aku terpaksa pindah blok bendahara sebab aku masuk dorm BADAR(patut aku stay syahbandar tapi sebab ade benda jadi so kene pindah atas permintaan pres BADAR). emm maybe ada hikmah benda tu jadi. sebab this year la aku start baik dengan dia. emm aku duduk B14(dorm BADAR) campur dgn f4 f5. so macam tak best. kadang2 lepak la kat bawah mostly kat B4 n B8(sebab ada wan). so ni starting kitorg baik.(maybe sebab dia jambu sikit2 kot, hahaha tapi tu tanggapan aku time dulu la) tapi aku selalu balik blok lama, syahbandar. tidur kat sana. so still baik cam biasa la. then bulan 4, aku keluar BADAR(ada reason,nanti la story) so aku pindah dorm. masuk B8. selalu gak la lepak dgn diorg. n aku lak selalu spend time kat aras 1(time tu baik dgn nik n fakha) selalu gak la jenguk die. then aku n dia selalu story2 kat tepi tangga. sajalepak2 story2. tapi this year pmr, aku selalu study bawah blok syahbandar. n dia selalu kat bendahara. so still belum totally baik laa. then sampai la ada kes pasal bestfriend kitorg. so aku n dia selalu la discuss cana nak sedarkan dia ni. so start tu kitorg rapat gila laa. n selalu la contact selalu. moment best time tgk final uefa kat rumah waden. time tu aku n wan nak nangis dah sebab manutd nak kalah penalty dah. tapi sebab terry, dia lak yang nak nangis.huuu. n dia pernah bawak aku n muiz bukak puasa sekali dgn sir kat jusco(patut nak ajak wan, tapi sebab ade problem so tak jadi) emmm. banyak gak la dia buat aku down(dlm 20 berapa tah kire hari tu.haha) tapi tak kesah. memori la katakan.

p/s: ingat nak tulis semua sekali, tapi panjang2, so better sikit2. memudahkan pembaca :)

Mr. AD

No comments:

Post a Comment