Sunday, March 15, 2009

4 Ibnu Sina :)

2009 tahun baru. perubahan pada semua benda. Still duduk dorm sama B8 - acap giant, acap mona, wan, hafiz, cawat, qelate, bong, panad, chuckz, lalang ang unta. so dorm penuh 12 orang. aras 2 ada f4 n f2 je. best la sangat. f5 duduk aras 1. so senang la if nak suruh2 f2. tapi setiap kali suruh tu rasa bersalah timbul. so nak hilangkan rasa tu, kasi la reward setiap kali after diorg buat kerja. so macam 0-0 dah la. Best jugak la dorm ni. Every night buat turun tilam bawah. n ramai2 tidur sekali. before tidur off-light lampu aras n kunci dua2 pintu dorm. pagi2 BADAR susah gila kot nak kejut dorm ni. Selalu bangun pukul 615.hahahaha.dorm ni port f4 main ceper(tau tak?huhuhu) n B10 port main carrom. tapi dorm ni dah kena mark dengan cikgu azimi la. asyik bangun lewat n dorm kotor.huuuu

Kelas pulak, aku dapat duduk kat 4S( awal tahun budak panggil 4 senyap) budak2 kelas aku tak ramai yang satu kepala dengan aku(fyi, aku bukan kepala tau.aku budak baik!huhu). Nak bisingkan kelas ni susah gila kot. Tapi nasib baik sekarang dah okay. ramai dah boleh gelak2 n support kitorg(aku, hilman, pakdin, apeng) so takdela pasif gila kot. time 1st day nak pilih tempat. aku dah plan duduk dengan hilman, mula2 ingat nak duduk belakang(plan nak tidur).so after maghrib pergi la kelas. dan2 pulak kitorg pergi lambat, so sampai2 kelas meja dah susun n tempat pun ramai dah reserved. ade tempat belakang hujung n tempat hujung( tepi pintu). so aku decide duduk depan la. hilman tepi pintu, aku tepi dia. tak bajet gila la duduk terdepan. time f3 duduk belakang sekali. so time ni teringat pulak time f2 aku duduk depan sekali depan cikgu mengajar. time ni result aku agak success banding dengan f3. so azam aku untuk this year: Kembalikan kejayaan pada 2007 ke 2009&2010. Amin :)

N time pemilihan jawatan2 kelas. Semua malas gila. time ketua kelas letak aiman hazim n udin. n semua pilih udin n aiman hazim jadi penolong. lepas tu pilih s/u aku petik nama pakdin n semua terus setuju.hahahahaha.kena ranjau.huhu. then bendahari pakdin pilih apeng.hehehe.tak pasal2 kene jadi. then ajk2-kebersihan,keceriaan,perabot,2 lagi ape entah tak ingat. so time pilih mula2 letak nukman jadi kebersihan. tapi pakdin nak revenge dekat aku.(Time tu dia kene tulis kat whiteboard,dia kan s/u) dia padam nama nukman n letak nama aku.ish! dah la kebersihan. kerja dah la everyday.hmm.hehehehe. tapi syukur kelas 4s dah pernah menang kelas terbersih f4(sekali je kot).huhuhu.ala sebab keceriaan kitorg lambat nak letak. so target kelas ni boleh kelas terbersih keseluruhan 3 kali(boleh dapat rm100!)

ni meja aku.depan sekali sebelah hilman.













Wajah-wajah keriangan 4s [aku, hilman,pakdin(tidak kelihatan)]

















Mr. AD

2 comments:

  1. ko bajet ko kapla r dlm 4S??

    aku 4S.. tp x dpt masuk klas tu..
    huhuhuh

    ReplyDelete
  2. ehhh?maksud aku budak2 havoc la.pe la kau ni ish!

    aku kan budak baik. tak mungkin la jadi kepala!

    ReplyDelete