Friday, August 28, 2009

dramatis :D

smlm ade reunion budak skttdi2, GRAND gile doe, venue: one utama (as always, takde tempat lain ke) em, n orang2 yang datang ialah:
1. Izzati,ssp
2. Dania,tkc
3. Hafiz,ttdi
4. Hafizrahim(bukan dak sk2 pun),ttdi
5. me! sdar

hahahaha, gile grand kan seperti yang di plan oleh cik dania. heh. so kitorg meet kat ou ground floor pukul 5 camtu,kat tempat mahal bak kate dania, hafiz n hafiz pegi tempat futsal. n tinggal kitorg tige je, adoyy. and as always, bile tinggal 3 org ni, aku terpaksa la ikut care pompuan. ikut diorg shopping! aduhaii, haha, tapi best jugak la, walaupun aku tak tau pape pasal shopping, then seperti dijanji main bowling :D and the winner is AHMAD DANIAL B-) 1st runner-up place went to Dania Annuar n 2nd-runner up(last) Izzati Amer Hamzah. hahaha, malu la if aku kalah doe, heh. then dania decide bukak puase kat Pizza Hut. kat situ hafiz dan kwn nye jumpe kitorg. n makan2, kenyang gile! hahaha, standard dak sdar la kan, kasi ape pon, makan je :) hahaha, bile bill dtg, hafiz menjadi gentleman! bayar untuk semua! thanks byk2! haha. n aku cadang pergi mid sbb ade orang kat situ blh jumpe, lagipun dah bosan dgn ou. so amek cab, aku terpaksa menjage due pompuan. dan pergi ke LRT kelana jaya dan di disitu lah! kejadian DRAMATIS berlaku, lepas semua keluar taxi aku check brg2 aku, phone tertinggal n taxi dah jalan! terus kasi beg kat izzati n sempat ckp 'PHONE' je. n terus lari kejar cab! hahahaha, semua org tgk! tapi biar je, sampai hujung naseb baik taxi stop n kasi phone. fuhh, SYUKUR! then



(sambung nanti)

5 comments:

  1. nvm, maybe next time.
    venue maybe berubah kot. haha

    ReplyDelete
  2. weyh ad..
    ape cer phone tinggal dlm cab..
    hahaha..
    aku dpt bayangkn fenomena tuh berlaku..
    hahaha..

    ReplyDelete
  3. ahahaha,
    gile dramatis doe,
    btw, mls nak sambung cer la.
    later, haha

    ReplyDelete
  4. uuuu.i loike.id do this again any time.haha :) -pjg

    ReplyDelete